2 Şubat 2017 Perşembe

tılsımmm

termometrenin eksi 18leri gösterdiği sömestr tatilinin son günlerini yaşadığımız bir perşembe gününden merhaba..sizlerden uzak kaldığım süre içerisinde bir bebeğim olduğunu yazmıştım önceki postta.birde kedimiz oldu ki dillere destan.tılsım koydu rana efnan adını.geçtiğimiz ramazan ayının ilk günü karşılaştık tılsımla.bir köpeğin dişlerinin arasına alıp havalara attığı dehşet anlarına şahit oldum bu güzelliği.önce köpeğin poşetle felan oynadığını düşündüm ama yaklaştıkça tılsımın ürkek miyavlamasını duyunca zarar vermesinden çok korktum.hemen köpeği uzaklaştırıp kediciğe baktım.minicikti.alıp eve getirdik.şimdi kocaman oldu.bebeğim küçük olduğu için kedicik biraz büyüyünce bahçeye indirdik.ama hala bizim kedimiz.ve bahçeli bir evimiz olursa ki çok istiyoruz hemen bizimle yaşamaya başlayacak.


tılsımdan pozlar..sevgiyle ve saygıyla kalın.

4 yorum:

  1. Merhaba canım❤
    Ya ne tatli o öyle maasallah ins dilgin kabul olsun. Sevgiler cocuklarina sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım benim evet çok tatlı ve oyuncu inşallah Rabbim herkesin güzel dileklerini kabul etsin.

      Sil
  2. Maşallah, her ikisine de..İkisi de ufacık canlar, melekler korusun onları, şans hep yanlarında olsun..

    YanıtlaSil