3 Haziran 2014 Salı

hayata dönme vaktidir artık ver elini bursa kumaş pazarı

merhaba dostlar yoğun işler vefasızların yaşattıkları derken bu vakit oldu ve ben artık herşeyi bir köşeye atıp yoluma devam etmeye karar verdim.çünkü olayların ardı arkası kesilmedi....sizlere daha önceki postlarımda yeni hobilerimin olduğundan bahsetmiştim.işte onların yapımına devam ediyorum.öğrencim için boyadığım narlarla başlayalım.
bu kutuyu da arkadaşım esma  ya boyadım.takıları için.gümüş rengine boyadım ve dekupaj yaptım.


 aynı sandığı ebru için altın rengine boyadım dekupaj denemelerim burda da devam etti.

 bu güzellik saksı olarak kullanılacak.henüz verniklemedim....
 bu kumaşlarda bursa kumaş pazarından ...70 tl lik bir alışverişti.konya ziyaretimizde uğradım...ayrıntılar bir sonraki postta.....
sevgiyle ve saygıyla kalın dostlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder