10 Haziran 2014 Salı

bursa kumaş pazarından aldıklarım

merhaba dostlar.seminerler bitti ve ben burdayım.bu postta sizlerle bursa kumaş pazarından aldığım kumaşları paylaşmak istedim.bu çıtır çıtır çiçekli kumaş seldacığıma kloş etek oldu.2 hafta önceki ziyaretlerinde gece diktik.birde minik azra ılgınımıza diktik anne kız takım oldular.

bu kumaşlar nevresimlik ama farklı planlarım var...can dostum sırdaşım tubam uzun yıllar sonra hasretle beklediği miniğine kavuşacak inşallah.bu kumaşlar bu güzel bebek için 
bu kumaştan rana efnanıma bir şeyler dikmek istiyorum...nasip artık.
bu kumaş benim için...etek olacak ..vakit bulunursa..
yine küçük kuzuma aldığım bir kumaş.elbise olur belki.
şifonlara bayıldımmmmmm.hemen kendim için aldım.
ne olur bilmem ama rana efnan için alınmıştır...
tay tüyü kumaş.uzun süredir takip ettiğim yasemin uzunoğlu bu kumaşlardan çok güzel çantalar dikiyor.bende arkadaşlarım için çanta dikmeye çalıştım umarım beğenirsiniz...
ebrum için diktiğim çanta...

bu çanta da seldacığım için.iyi günlerde kullansınlar...
işte bunlar aldıklarım.ama içimin gittiği ve alamadığım harika kumaşlar vardı.konyada bu hizmetin olması bir güzellik bence.sevgiyle ve saygıyla kalın...

4 yorum: