4 Aralık 2013 Çarşamba

beyşehir'e ilk kar yağdı

merhabalar....uzun aradan sonra merhaba..beyşehire yılın ilk karı düştü.düşmek ne kelime her yeri kapladı.bizde minik kızımla soluğu balkonda aldık aslında bahçeye de inebilirdik ama rana efnan rahatsız olunca balkonla yetindik şimdilik.işte muhteşem kardan görüntüler.




bu arada boş durmadım.rana efnan a  alizenin yeni ürettiği flower ipinden şapka ördüm atkısı da yolda.
çok cici bir ip bayıldım.teşekkürler alize...

şimdilik bizde haberler böyle.saygıyla ve sevgiyle kalın.

9 yorum:

  1. Ohh ne güzel karın keyfini sürün.
    Şapkada çok şirin olmuş rengarenk..güle güle giysin küçük kızımız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.amin canım.çiçekler var ipin kendinde çok cici.sevgiler

      Sil
  2. Merhaba, Beyşehir'den bir blogger keşfetmenin sevinciyle yazıyorum :) Ben de Beyşehir'de yaşıyorum.
    Biz de akşam boyunca yağan karı izledik ama bu akşama kalmayacak, eriyecek gibi hepsi...
    Hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiniz filiz hanım merhabalar.bende 1.5 yıldır beyşehir deyim.beyşehirli bir bloggerla yazışmak beni de heyecanlandırdı.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. ne güzelll bembeyaz olmuş :) sıcak çay bir de yanında kestane keyfini çıkarın bu kış günlerinin ;)

    YanıtlaSil
  5. evet çok güzel.kestaneyi çok severim ama sobanın üzerinde olursa güzel oluyor.artık memlekete gidince annemlerin sobasında yaparız inşaallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar arkadasim, masallah tatli kizinla ilk karda güzel vakit gecirmissiniz. Burda bugün firtina var hemde cok fena adalarda 2-3 m yüksekliginde su yükselmis. Bizim buralarda da agaclar nerdeyse yere kapanacak. Okullar, isler tatil, otobüs ve trenler iptal edildi. Yarin benim is yeri de iptal oldu. Kisa firtina ile basladik biz buralarda insallah sonu sizin oranin kari gibi aydinlik olur, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.inşaallah canım kışı evdeysem seviyorum .soğuklarla aram pek yoktur.bekarken pek farketmiyordu ama evlenip anne olunca hava soğukluğu demek hastalık demek benim için.umarım sorunsuzca geçiririz.sevgiler.

      Sil
  7. Kış doğumlu olduğumdan mıdır nedir bilmiyorum ama karlı günleri çok seviyorum.Burada şapka harika olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil