25 Şubat 2013 Pazartesi

sucuklu madımak yemeği ve tatlı krizine pratik çözüm

merhabalar dostlar..geçen hafta sonu eşimin teyzesinin binbir emekle toplayıp kuruttuğu madımakları pişirdim...çocukluğumun çok özel lezzetlerindendi...ben bir değişiklik yapıp içerisine sucuk kattım...tadı çok güzel oldu...zaman değiştikçe damak tadımızda değişiyor.eski lezzetlerimizi unutmayalım.


 kızımın isteği üzerine pasta yaptık.kedi dili bisküvi ve hazır çikolata sosuyla hazırladık pratik pastamızı.ve muzlarla süsledik.çok leziz oldu....artık tatlı krizleri bu hafif tatlıyla bitecek gibi...
sevgiyle ve saygıyla kalın....

4 yorum:

  1. kedi dili anlık tatlı krizleri için gerçekten çok pratik oluyor :) ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz.evet bende yeni keşfettim.bundan sonra favorilerim arasında.sevgiler.

      Sil
  2. Madımak benim de çocukluğumun lezzetlerinden çok severim ama yıllar oldu yemeyeli...Buralarda bilen yok,. Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bulunduğum yer de de yok ama nevşehir de hala yapılıyor.sevgiler.

      Sil