6 Kasım 2012 Salı

kış hazırlıkları 4

merhabalar...uzun bir ara verdikten sonra buralardayım.bayram tatili sonrası memleketten getirdiğim güzel domatesler, biberler ve arefe günü ne ara kurduğumu hatırlamadığım çeri domates turşumla karşınızdayım...yani geçen postta son dediğim kış hazırlıklarının bu kez sonuncusuyla...hızlı ve çok yoğun geçen bayrama tatilini ailelerimizin yanında geçirdik çok şükür..bununla ilgili post daha sonra gelecek inşallah.işte bu sürede arefe günü bağa gittik...domatesleri biberleri topladık.turp topladık..asıl fotoğraflar küçük kaynımın cep telefonunda.malum bizim makina en olmadık yerlerde şarjı biten türlerden...o yüzden yayınlayamadım bu postta.elime geçince yayınlayacağım.işte domateslerimiz.


 bunlarda henüz olmayanlar....uzun süre dayansın diye böyle yeşillerden de aldım.çoğu kızardı bile...
 işte çeri domates turşum ve de yeşilken kararan  zeytinlerim...nedenine gelince suyunu değiştirmek için döktükten sonra kızımın yanına gidip temiz su koymayı unuttuğum ve bu halde bir gece beklediği için....
 bu defa turşumu ev sirkesiyle kurdum .yani tamamen organik...
 bu şişe de ise yolda gelirken ezilen yumuşayan domateslerle biberlerin muhteşem birlikteliği menemenim var..
 kızarmaya başlayan yeşil domatesler
 ve her zaman ki gibi vazgeçilmez mısırlarım..sevgili arkadaşım fatma' nın bahçesinden getirdiği bu leziz mısırların bir kısmı afiyetle tüketildi.bir kısmı dolaba yerleşti.

işte yokluğumda bu işlerle uğraştım.az biraz daha işim var.onlarda bitince rahatlayacağım inşallah...şimdilik sevgiyle ve saygıyla kalın....

8 yorum:

  1. ellerine sağlık canım benim...
    boş durmak yok :))

    YanıtlaSil
  2. ikisine de bayılırım. blogunla yeni tanıştım, benimki de http://missinem.blogspot.com/
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım, bu kış sizdeyiz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.BEKLİYORUM BÜYÜK BİR SEVGİYLE.SEVGİLER.

      Sil
  4. afiyetle tüketin hepsini. Hele şu ilk resimdeki domateslere bayıldım. Doğalım diye bas bas bağırıyor resmen....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIM.ELLERİMLE MİS KOKULARINI İÇİME ÇEKE ÇEKE TOPLADIM.SEVGİLER

      Sil