2 Ekim 2012 Salı

hem ziyaret hem sınav....

merhaba dostlar....geçtiğimiz hafta sonlarından birinde benim sınavlarına  giremediğim için kaldığım derslerin bütünlemesi vardı.tabii ki bunun için konya ya gitmemiz gerekiyordu...bizde birgün önceden  bindik arabamıza ve seydişehir yolundan konya ya gittik.neden burayı tercih ettiğimize gelince beyşehir yolu hem çok virajlı hemde yol yapım çalışmaları var.biraz sıkıntılı..manzarası çok güzel ama...bu görünene fabrika seydişehirde...eti alimünyum fabrikası.....torosların muhteşem görkemiyle bütünleşiyor...seydişehir çok huzurlu ve çok sevdiğim bir ilçesi konyanın belkide en çok sevdiğim ilçesi.konyalı değilim ama burasını seviyorum....


 akşam saatlerinde selda ve fuat lara misafir olduk...sağolsun fuat hocam bizler için mangal yaptı...güzel bir piknik alanında hoş sohbetler eşliğinde yedik yemeğimizi...
 birde konuğumuz vardı.bu şirin kedicik.....
 biz kızları da bahane edip köftelerimizi yemeye başladık beylerden önce...
 mis gibi köfteler pişerken kokusu sardı etrafı.ben yemeklerin kokularını da çok seviyorum..tabii ki köz soğanlarımızı da unutmadık..
 işte minik misafirimizin payı..
 bizden utandı yiyemedi .bizde onun köftesini oturduğumuz mekanın dışına koyduk.
 afiyetle yedi köftesini...
 fuat hocam ocak başında...ellerinize sağlık bu güzel yemek için ve seldacığım güzel sohbetin için.biz tabi o gece misafirleri olduk...
ertesi gün sabah erkenden sınava gittim.sonucunu bekliyorum hayırlısı artık..sınavdan sonra seldacığım çok güzel bir kahvaltı hazırlamış.afiyetle yedik ve biraz alışveriş için hızlı bir konya turu yaptık.ardından bir düğüne gidip konyanın meşhur düğün yemeğinden yedik.ve de hızlıca evimize döndük.güzel bir hafta sonu oldu bizim için.dostlukları ve misafirperverlikleri için seldacığıma ve fuat hocama çok teşekkürler....bu arada kızlarımızın da güzel bir arkadaşlık dönemi başlamış oldu.umarım bir ömür boyu devam eder...sevgilerimle ve saygılarımla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder