25 Eylül 2012 Salı

kızlarla sohbet sofrası

merhabalar..bayram tatiline dair son resimler....kurban bayramı geldi nerdeyse ben hala ramazan bayramı anılarını yazıyorum...bu masa sevgili arkadaşım fatma  tarafından bizler için hazırlandı..kızlar toplantısı yaptık bayramın 3. günü..hemde fatmacığımın bebeğini görmeye gitmiş olduk.çok çok tatlı bir oğlumuz var maşallah.sevmelere doyamadım...bu arada birde kız bebeğimiz vardı.kadriyemin miniminnacık rayyanı...mışıl mışıl uyudu kuzucuk...sofrada atladığım bir detay  dolma mantı yapmıştı fatmacığım bizler için elleri dert görmesin...bir eksikle kızlarla birlikte oturduk sohbet ettik.çok güzel bir gündü.hep böyle olsa hayat....

 dönüş yolumuz.nevşehir dönüşü cihanbeyli ye uğrayıp komşularımızı ziyaret ettik.cihanbeyli konya arasında çektiğimiz fotoğraflar...

sevgiyle ve sağlıkla kalın....

4 yorum:

  1. dostlar gibisi var mı insanın sevdikleriyle toplanması çok güzel :)ahh ksıkandım bak şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım.bütün bir senenin kritiği yapıldı iyi oldu valla.birbirimizin psikoloğuyuz.iyi oldu ...sevgiler

      Sil
  2. Geç olsun güç olmasın Allah muhabbetinizi daim etsin inşallah ve sizi o minik kızınız rana efna ya bağışlasın.Bana da beklerim sevgi ve muhabbetle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz öncelikle.güzel dualarınıza çok içten bir amin diyorum.hemen geliyorum sevgiler.

      Sil