5 Eylül 2012 Çarşamba

hayatımızdan kısa kısa 1

yine uzun bir ara vermek zorunda kaldım...malum önce ramazan sonrasında bayram telaşı derken istemeyerek ara verdim 
bloğuma...daha önceki yazımda bahsettiğim kızarmayan domateslerim kızardı bayram öncesi.minik minikler ama olsun..rana efnanı mutlu etmeye yetipte artıyorlardı  bile.hergün kendince kızardığını düşündüğü domatesleri kopartıp yiyordu  miniğim....bayramdan gecikmeli dönünce bu güzellikleri kurumuş olarak bulduk üzerinde bir sürü kızarmış domatesle birlikte hemde...çok üzüldüm..kızaran ve yeşilli kalan domatesleri topladım kayınvalidemin yetiştirdiği çeri domateslerden getirmiştim gelirken onlarla birlikte turşu kurdum...inşallah fotoğrafı daha sonraki postta...

canım kızım rana efnan bayram dönüşü çok hastalandı...ateşi 39 dereceyi geçince acilde aldık soluğu.çok şükür bugün biraz toparladı da rahatladım...bir gecede 9 defa kustu güzel kızım.sanırım yolculuk onu çok sarstı.şimdide bende başladı bir halsizlik ve yorgunluk hali...umarım sorunsuz atlatırım bu ara hiç hastalanmaya vaktim yok çünkü....

şimdilik izninizi istiyorum...bütünleme sınavlarım var malum kar yağışı sebebiyle giremeyip kaldığım üç dersim var.onlara çalışmalıyım hazır kızım uyumuşken...sevgiyle ve saygıyla kalın

4 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun,acil şifalar dilerim. domatesler dalından koparıp yemesi gibi varmıki aynı zevki bu yıl bizde yaşadık .Kendine ve kızına iyi bak canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.rabbim daim sağlık versin cümlemize.sevgiler

      Sil
  2. Canım çok geçmiş olsun güzel prensese.
    Sınavlarında da başarılar diliyorum.
    Sevgilerimle^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.amin inşallah kalmadan geçerim.sevgiler

      Sil