6 Haziran 2012 Çarşamba

kardeşimin tezhip çalışmaları 1

kız kardeşimin tezhip yaptığından bahsetmiştim geçen postta...sevgili elifimin birbirinden muhteşem tezhip çalışmalarıyla sizi başbaşa bırakıyorum .birde fotoğraf makinamın azizliğine uğradım.aslında renkler o kadar canlı ve sizi içine çekiyor ki bakarken tüm sıkıntılarınız sizi terkediyor.ama resimlerde mat çıkmış....iyi seyirler efendim...


 24 ayar altın varakla yapılmış bir çalışma...aslında bu tezhipler öğrencilik çalışmaları....
 benim favorilerimdendir kendileri...




devamı gelecek...sevgiyle ve saygıyla kalın dostlar..

13 yorum:

  1. kardeşinizin ellerine sağlık cok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil
  2. Maşallah kardeşine canım. Çalışmaları gerçekten muhteşem. Tebrik ederim.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım.kısa sürede kendini geliştirdi.aslında altın varakla yaptığı çok güzel bir tablosu var ama onun fotoğrafı yok şuan.sevgiler

      Sil
  3. kardeişin gerçekten çok marifetliymiş...
    bunlar muhteşem eserler...
    kardeşinin ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım..bizden de sana sevgiler muhabbetler.

      Sil
  4. Çok güzel olmuşlar maşallah. güzel kardeşine bu çalışmalarında dolayı.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. imrenmemek elde değil... maşallah diyorum kardeşine...

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler seldacığım hoş geldiniz.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık dilerim rabbim daim eylesin...

    YanıtlaSil