18 Mayıs 2012 Cuma

ripple aşkına.......

merhaba sevgili dostlar bu aralar yoğunluktan ve bilgisayarımla ilgili  yaşadığım sorun sebebiyle sizleri ve bloğumu çok ihmal ettim farkındayım.ben bu aralar ne çok bu tarz yazılar yazdım.durum vahim....tabi boş  durmuyorum.ama istediğim gibi de değil içinde bulunduğum durum.bu ripple battaniye ilk denemem. bir arkadaşımın bebeği için örülmeye başlandı.arasında iki adet -fotoğrafları çekilmeden hediye edildi-ör sök şapka,iki adet bebek hırkası örüldü.battaniyemde ancak bitti.şimdi arkadaşıma ulaşmayı bekliyor.2 hafta oldu biteli.ama ancak fotoğraflayabildim...küçük yusufum iyi günlerde kullan teyzeciğim....


 bu ripple ise eşim için.renklere bakıp fenerbahçeli sanmayın...koyu bir galatasaraylıdır.....yusufçuğuma örerken model hoşuna gitti.bende isterim dedi.seni kırmak en son isteyeceğim şeydir tabi ki hayat yoldaşım.hemen başladım.ben örerken komşularda gördü ve birer tanede onlar başladı.onları da paylaşmak isterim yakın zamanda inşallah....

ben bilgisayarda ki sorunla sınavlarla ve taşınma telaşıyla meşgulüm ve bu yoğunluk beni çok yordu açıkçası...dinlenmek istiyorum.ve düzennnn.....evimin misafir odasının son hali..

iki üç katı   daha toplanacak eşya var....oy oy oy...sevgili dostlar sağlıkla ve sevgiyle kalın....

3 yorum:

  1. Ripple battaniye güzel olmuş. rengide hoş.ellerine sağlık. Taşınma konusunda Allah güç kuvvet versin.kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz başak çok teşekkür ederim.duanıza kocaman bir amin diyorum.bu sadece çok az bir kısmı.ev olduğu gibi duruyor desem yeri.sevgler

      Sil
  2. battaniyenin renkleri çok güzel olmuşş ellerine sağlık..
    taşınma telaşı benide sardı bu aralar :(
    ev bakınıyoruz rahat rahat bi temizlik yapamıyorum bile..
    rabbim kolaylık versin..

    YanıtlaSil