24 Nisan 2012 Salı

dünden.......

merhaba sevgili dostlar...uzun zamandır teknik arızalar ve farklı meşguliyetler sebebiyle bloğuma fazla zaman ayıramadım.fotoğraf makinamda ve bilgisayarımda hala devam eden sebebini bilmediğim bir sorun var.inşallah çözebilirim yakın zamanda... neyse efendim...sorunlarla sıkmayalım siz sevgili dostlarımı.rana efnanın  ısrarları sebebiyle doğum günü kutluyoruz.canı sıkılıyor anladığım kadarıyla.kendine eğlence arıyor..bende bu sebeple mercimekli köfte ve pizza yaptım.
mercimekli köfteyi ilk defa yaptım .hiçte korktuğum gibi zor değilmiş.......

 pizza biraz aceleye gelince hamuru tam  kabarmadan  fırına attım.sonuç biraz istediğim gibi olmadı.ama tadı güzeldi.
 eşim patatesli ve mısırlı olsun dedi birde böyle denedik....
işte bizden haberler böyle...sevgiyle ve saygıyla kalın dostlar....

5 yorum:

  1. ımmmm nefis görünüyorlar, hele pizza...

    YanıtlaSil
  2. Canım inşallah bir an önce hallolur da sen de keyifle ilgilenirsin blogunla.
    Mercimek köftesini çok severim. Pizzayı da sevmeyen var mıdır acaba?:)))
    Ellerine sağlık canım benim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. amin canım inşallah.keşke yakın olsaydıkta hemen sana da uzatıverseydim bir tabak...çok teşekkürler.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Benim Nihanımda canı sıkıldıkça doğum günü kutlatırdı eskiden.Aklıma o günler geldi.
    Ranacığımı çok öpüyorum.
    Seninde ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil