30 Aralık 2011 Cuma

şirin misafir!!!!!!!!

akşam telaşının yaşandığı saatlerde kapıda öyle güçlü ve içten bir ses duydum ki ''beni içeri alır mısınız''diye..dayanamadım.açtım sonuna kadar kapıyı.bu güzel hanımefendi bir prenses edasıyla süzüldü içeri.rana efnan uyuyordu.bu kediciğin sesiyle uyandı ve ''bu kedimi '' diye   babasını çağırdı yanına.kedileri çok seviyor.bende aldım elime fotoğraf makinasını çektim bu güzel anları...





sevdiler okşadılar bu prensesi.tam alıştık birbirimize geldiği gibi gitti.eşim dışarısı soğuk diye apartmana alıyor akşamları. bazı akşamlarda ziyarete geliyor işte böyle.
sevgiyle ve saygıyla kalın 

4 yorum:

  1. güzel yüreğinize sağlık ne iyi yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir mırnav:)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğunu minnetini şirin hareketleriyle dile getirmiş.
    Ne iyi etmişsin,güzel yüreğine sağlık canım.
    Kediler gittiği yere pozitif enerji veriyorlar.
    Kızımın da var,1 - 2 aylıkken aldı.Şimdi evin bir ferdi oldu:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil