15 Ekim 2011 Cumartesi

SABUNLARIMMM






markette görüpte dayanamadığım ve mutlaka bakmam gereken reyonlardan biridir sabun reyonları . geçen akşam alışveriş için markete gidince bu sabunları aldım .Aslında ihtiyaç sebebiyle almıştım. ertesi gün kızım öğle uykusuna yatınca sabunları yerleştirmek için paketlerini açtım ve o muhteşem kokular ...... ve tabiki bu sabunlara kıyamadım.. başladım evde ne var ne yok sabunlara sarmaya .kızımın bebek şekerlerinden kalan tüllermi dersiniz,benim çeyizden artan yemeni oyalarımı,çiçeklermi, kurdelalarmı.... iyide bu sabunları nereye koymalı???? bu sorunun cevabıda elbette sakla samanı gelir zamanı prensibim sayesinde bulundu..düğünde gelen fincan takımımın kutusunu süsledim ve bu iki güzelliği birleştirdim.. umarım beğenirsiniz........





5 yorum:

  1. Çok güzel görünüyolar, bende misafir lavabomda dekoratif amaçlı kullanıyorum böyle hemde mis gibi kokuyor. (Yorum göndermede bi problem var sanırım adsızı kabul ediyor ancak) -mimozayım-

    YanıtlaSil
  2. güzel yorumunuz için teşekkür ederim mimoza gerçekten çok hoş kokuyolar

    YanıtlaSil
  3. Özendim.. Çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık. Ne güzel kokmuştur şimdi evin..

    YanıtlaSil
  4. güzelliklere bir de zarif sunumlar eklenmiş harika görünüyorlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. bende aynı sabunlardan almıştım bir kaç ay önce. uzun süre kokuları mis gibi kaldı son bir kaç haftadır kokmuyor. ben süslemedim ama sizinkilere bayıldım :) çok şirin olmuşlar..

    YanıtlaSil